May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کتابخانه ی پول نیوز؛
کد خبر: ۳۱۴۳۵۶
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
0
عجیب بودنت، پیشینه ات و استعدادت را بپذیر زیرا کلیدهای موفقیتت اگر در این ها نباشد، هیچ جای دیگری هم نیست.

پول نیوز - در دنیای امروز، اگر می‌خواهیم کسب‌وکاری موفق داشته باشیم، باید مدیر خوبی باشیم و اگر می‌خواهیم مدیر خوبی باشیم، باید کتاب‌های خوبی بخوانیم. سختی کارهای سخت، یکی از آن‌ کتاب‌های متمایزیست که بنیانگذران کسب و کارها و مدیران هر سازمانی باید آن را بخوانند.

 

سختی کارهای سخت

 

چیست:
سختی کارهای سخت چیزی بین اصول و خاطرات است. آنجا که می‌آموزی در خاطره‌ای غرق شده ای و آن‌جا که در داستانی غرق شدی، نکته‌ای خالص را یاد می گیری. کتاب «سختی کارهای سخت»، داستانی جذاب است که بیش از داستان بودن، اصولی کاربردی را می‌آموزد. این کتاب سرگذشت کارآفرینانه‌ی بن هاروویتز است که مجموعه‌ای از داستان‌هایی که دشواری‌های پیش‌ روی او را به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت Loudcloud در طی سال‌های انتهایی دهه ی ۱۹۹۰ و دهه ی ابتدایی هزاره ی دوم میلادی با زبانی روشن، مستقیم و صادقانه و معرفتی عمیق از راه‌اندازی و اداره ی استارت‌آپ‌ها بیان می کند.

 

 

کیست:
بن هاروویتز بنیانگذار و شریک آندرسن هاروویتز، یک شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر مستقر در سیلیکون ولی است که در کارآفرینی برای ساختن نسل بعدی شرکت های پیشرو در زمینه فناوری سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری های این شرکت شامل Airbnb ،GitHub ،Facebook ،Pinterest و Twitter است.

 

 

پیش از این، او بنیانگذار و مدیرعامل Opsware، سابقاً Loudcloud بود، که توسط Hewlett - Packard به قیمت 1.6 میلیارد دلار در سال 2007 خریداری شد. هاروویتز درمورد تجربیات و بینش های خود از حرفه خود به عنوان دانشجوی علوم کامپیوتر، مهندس نرم افزار، کارآفرین، مدیر عامل و سرمایه گذار در وبلاگش که توسط تقریبا 10 میلیون دنبال کننده دارد، می نویسد. وی همچنین در وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، نیویورکر ، فورچون، اکونومیست و بلومبرگ و بیزنویک به نمایش گذاشته شده است. هاروویتز به همراه همسرش فلیشیا در منطقه خلیج سان فرانسیسکو زندگی می کند.

 

خوانندگان:

این کتاب برای کسانی است که می خواهند پستی و بلندی‌های واقعی کارآفرینی، بیم‌ها و امید های آن، پیروزی ها و شکست های آن را بدانند؛ برای رویاپردازانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپایی هستند که می دانند درصد بالایی از آن ها با شکست مواجه می‌شوند، برای آن هایی که مجبور به گرفتن تصمیم های سخت در مخمصه های بزرگ هستند، برای کسانی که آموختن درس صبوری با دید باز، تنها دوای مشکلشان است، برای مدیران، برای آن ها که می خواهند مدیرعامل شوند، برای آن ها که می خواهند یک تیم را مدیریت کنند و آن را بهتر درک کنند، برای کسانی که می خواهند بدانند یک مدیر عامل با چه مسائلی رو به روست، و برای آن هایی که به کارآفرینی علاقه دارند و می خواهند آن را بهتر بشناسند.  این کتاب را بخوانید، اگر می خواهید مخمصه ها را درست مدیریت کنید.

 

مشخصات کتاب:
عنوان:سختی کارهای سخت
موضوعات: بنگاه‌های اقتصادی / کارآفرینی / موفقیت در کسب و کار
نویسنده: بن هاروویتز
ترجمه: سعید قدوسی نژاد
تعداد صفحات: 382 صفحه
ناشر: آریانا قلم
سال چاپ: 1395
تعداد چاپ: 2
قطع: وزیری
قیمت: 48500 تومان

 

برای دریافت خلاصه‌ی کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.


برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: آموزش ، معرفی کتاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: