May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۴۷۳۶
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
0
بدون شک رفع دغدغه های واحدهای صنعتی آن هم در شرایط فعلی که دچار مشکلات روزافزون اقتصادی هستیم، امری مهم و ضروریست و می تواند ما را به اهداف شعار سال که همان رونق تولید است نزدیک و نزدیک تر کند.

بانک رفاه در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده استپول‌نیوز - عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر گفت: بانک ها در رونق بخشی به واحدهای کوچک صنفی و صنعتی، نقش حائز اهمیتی دارند و در این میان بانک رفاه کارگران اقداماتی را مد نظر قرار داده است.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عبدالحمید خدری با اشاره به نقش حمایتی بانک رفاه کارگران از صنایع کوچک گفت: بدون شک رفع دغدغه های واحدهای صنعتی آن هم در شرایط فعلی که دچار مشکلات روزافزون اقتصادی هستیم، امری مهم و ضروریست و می تواند ما را به اهداف شعار سال که همان رونق تولید است نزدیک و نزدیک تر کند.


این نماینده مجلس تصریح کرد: البته بانک ها در رونق بخشی به واحدهای کوچک صنفی و صنعتی، نقش حائز اهمیتی دارند و در این میان بانک رفاه کارگران اقداماتی را مدنظر قرار داده است.


عضو کمیسیون انرژی در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر بانک رفاه کارگران یکی از بانک های پیشگام در حمایت از صنایع کوچک است و سایر بانک ها باید، این بانک را الگوی خود قرار دهند و بیش از پیش به صنایع کوچک که در واقع نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کنند، اهمیت دهند.


خدری بیان داشت: همچنین توجه بانک ها به امور صنعت می تواند تأثیر تحریم ها بر صنایع کوچک را از بین ببرد؛ چرا که در شرایط تحریم این صنایع کوچک هستند که باید بیش از پیش مورد مراقبت قرار گیرند و حمایت این بانک از صنایع کوچک جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: