May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۵۴۲
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
0
۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

پول‌نیوز - معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: ۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس قبادی شرایط بازار را نسبتا خوب ارزیابی کرد و گفت: قیمت بیشتر کالاها ثابت و یا رو به کاهش بوده است و در معدود کالا‌هایی قیمت کم و بیش افزایش یافته است.

 

قبادی با بیان اینکه گرانفروشی به حداقل رسیده است، افزود: قیمت گوشت، مرغ، شکر، روغن، برنج ثبات نسبی پیدا کرده است.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مهر گفت: این نمایشگاه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در استان‌ها با محوریت اصناف برگزار می‌شود.

 

قبادی از توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا در برخی کالاها، ۱۰۰ هزار تن شکر، روغن، چای، مرغ و گوشت قرمز توزیع می‌شود تا بازار دچار تلاطم نشود.

 

دبیر ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: این اقلام در اختیار ستاد تنظیم بازار استان‌ها قرار می‌گیرد تا در اختیار هیات‌ها قرار گیرد تا تقاضا‌ها به بازار وارد نشود.

 

وی درباره حجم اقلامی که برای محرم و صفر اختصاص داده شده گفت: ۳۰ هزار تن برنج، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۳۰ هزار تن روغن و ۱۰۰۰ تن چای برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت درباه قیمت این کالا‌ها تصریح کرد: برنج ۶۵۰۰ تومان، شکر ۳۲۵۰ تومان، مرغ ۱۲۵۰۰ تومان، گوشت گوساله وارداتی ۵۵ هزار تومان و روغن نباتی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود و نرخ چای نیز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: