April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۵۸۱۸
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
0
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف نگهداری هر چه مطمئن تر و دسترسی پذیري هر چه سريع تر به اسناد و همچنين در راستاي حرکت سريع در مسير اجرا و پياده سازي بانکداري بدون کاغذ، از نرم افزار «آرشيو ديجيتال» رونمايي كرد.

پول‌نیوز - بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف نگهداری هر چه مطمئن تر و دسترسی پذیري هر چه سريع تر به اسناد و همچنين در راستاي حرکت سريع در مسير اجرا و پياده سازي بانکداري بدون کاغذ، از نرم افزار «آرشيو ديجيتال» رونمايي كرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با نهادینه شدن فرهنگ تهیه و گردآوري «اسناد ديجيتالي» و نيز «مديريت اصولي و هدفمند» اين نوع از اسناد در سطوح مختلف سازماني، نهادها و سازمانهاي دولتي و غيردولتي را بر آن داشته تا اسناد و مدارک خود را به صورت الکترونيک آرشيو و نيز مديريت نمايند.

 

رونمایی از نرم افزار «آرشیو دیجيتال» در بانک قرض الحسنه مهر

 

حجيم بودن و آسيب پذيري اسناد چاپي با گذشت زمان، صرف زمان زياد توسط پرسنل يك سازمان براي جستجو در اسناد چاپي به منظور يافتن و استفاده از يك سند خاص در ميان انبوهي از اسناد و نيز هزينه بالاي تامين فضاي فيزيكي مناسب جهت حفظ و نگهداري اسناد چاپي، از جمله مشكلاتي است كه نياز به يك سيستم مديريت اسناد ديجيتالي كارا و قابل اطمينان و همچنين پياده سازي اصولي آن را بيش از پيش در سازمانهاي مختلف ضروري مي نمايد.


بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف نگهداری هر چه مطمئن تر و دسترسی پذیري هر چه سريع تر به اسناد و همچنين در راستاي حرکت سريع در مسير اجرا و پياده سازي بانکداري بدون کاغذ، از نرم افزار «آرشيو ديجيتال» رونمايي كرد.


بر اساس این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران با راه اندازی نرم افزار آرشیو ديجيتال در کنار ساير برنامه ها و سامانه هاي «paper less» الکترونیکی تا پایان سال جاری، مصرف کاغذ را از تمامي فعاليت هاي بانکي خود حذف خواهد نمود.


انجام عملیات اداری با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون سراسري، راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات به صورت آنلاين در کنار ساير برنامه ها و اپليکيشن هاي بانکي مانند: همراه بانک، اينترنت بانك و تلفن بانك، استفاده از نرم افزارهاي يكپارچه بانكي در شعب، اتصال به سامانه ثبت احوال و ايجاد امكان افتتاح حساب از طريق روشهاي بيومتريك و اسكن اثر انگشت بخشي از اقدامات بانك قرض الحسنه مهر ايران براي تحقق بانكداري بدون كاغذ است.


دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم رونمايي از نرم افزار آرشيو ديجيتال اين بانک در با حضور معاونين شعب و روساي دواير انفورماتيك استان ها در محل ستاد ادارات مركزي اين بانك برگزار شد، گفت: راه اندازي نرم افزار آرشيو ديجيتال در كنار ساير سامانه هاي الكترونيكي بانك كمك مي كند تا عمليات بانكي مورد درخواست مشتريان با سرعت بيشتري انجام شده و علاوه بر كاهش زمان معطلي مراجعين، فشار كاري كاركنان را نيز كاهش دهد.


وی افزود: در حال حاضر در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از سامانه های برخط زیادي استفاده مي شود که ورود به آنها زمان زيادي را به خود اختصاص مي دهد که براي کاهش آن لازم است تا تمامي آنها به صورت يكپارچه شود.


دکتر اکبری ضمن تاکید بر ضرورت کاهش مدت زمان ارائه خدمت به مشتریان بیان داشت: راه اندازي اين نرم افزار ها و سامانه ها فشار زيادي را از روي دوش همكاران برخواهد داشت و سرعت انجام كار را افزايش مي دهد.


وی با اشاره به فرآیند تکامل و بهینه شدن نرم افزارها، اظهارداشت: برای رفع مشکلات و کاستي هاي هر اپليکيشني ابتدا لازم است تا آن نرم افزار اجرا و به مرور زمان ايرادات آن شناسايي و برطرف شود؛ در همين راستا همكاران بايد براي رفع مشكلات نرم افزار آرشيو ديجيتال نيز اهتمام كافي داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: