May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۴۶۵
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
0
این خودروساز بزرگ‌ کشور توانسته در شرایط محدودیت های بین المللی و چالش‌های موجود در تامین قطعات، از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۱۴ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را به بازار عرضه کند.

پول‌نیوز - گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۱۴ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت تحویل مشتریان دهد.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، این خودروساز بزرگ‌ کشور توانسته در شرایط محدودیت های بین المللی و چالش‌های موجود در تامین قطعات، از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۱۴ هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را به بازار عرضه کند.

 

ايران خودرو نیم میلیون خودرو سواری و وانت تحویل مشتریان داد


گروه صنعتی ایران خودرو که با تولید و عرضه محصولات متنوع و مورد خواست مشتریان، همچنان بیشترین سهم بازار خودروی سواری را در اختیار دارد، درحال تکاپو و تلاش برای رساندن تحویل روزانه خودرو به تعداد دوهزار دستگاه است.


درحال حاضر مجموعه زنجیره تامین و تولید این شرکت با همكاري قطعه سازان در تلاش برای تکمیل خودروهای ناقص و تولید محصول کامل و بدون کسری قطعه است.


با توجه به ایجاد روند نزولی در تعداد خودروهای ناقص کف کارخانه، پیش بینی می شود، تعهدات معوق ایران خودرو به زودي به روز شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: