May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۷۴۷۷
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
0
مدارس باید در زمان تعیین شده بازگشایی شوند و این مسئله پراهمیتی در مناطق سیل زده است.

پول‌نیوز - علی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدمات رسانی بانک مسکن به سیل زدگان ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری گلستان که با حضور محمد غفوریان مدیر شعب بانک مسکن استان و سایر مدیران و مسوولان استانی برگزار شد، از خدمات رسانی ارزشمند بانک مسکن در امر کمک رسانی و پرداخت تسهیلات به سیل زدگان و آسیب دیدگان ناشی از سیل به ویژه تشکیل ستاد معین بانک در محل روستاهای سیل زده گلستان تشکر و قدردانی نمود.

 

خدمات رسانی بانک مسکن به سیل زدگان ارزشمند و قابل تقدیر است

 

دکترعلی آقا محمدی در این نشست افزود: سیل فرصتی برای خدمت گزاری به مردم بود و خوشبختانه علی رغم اینکه با مشکلات دیگری نظیر رانش زمین همراه بود، مدیریت خوبی انجام شد.

 

وی تصریح کرد: در شرایطی که 25 استان کشور با سیل و دیگر بلایا درگیر بودند و با توجه به اینکه 30 نوع از 40 نوع بلایای طبیعی در ایران وجود دارد اقدامات و مدیریت انجام شده، قابل تقدیر بود.

 

وی که همراه با اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور پس از استان های لرستان و خوزستان به گلستان آمده بود، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب ، زمان بندی تحویل کار را روستا به روستا انجام دهیم و اقدامات صورت گرفته باید به اطلاع مردم رسانده شود و امیدی که مد نظر مقام معظم رهبری است در عمل ایجاد شود .

 

رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مدارس باید در زمان تعیین شده بازگشایی شوند و این مسئله پراهمیتی در مناطق سیل زده است.

 

دکتر آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید تلاش خود را در فعالیت ها مضاعف نماییم گفت: باید با اندیشه بزرگ تر تلاش های خود را دوبرابر کنیم تا در سال رونق اقتصادی شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

 

همچنین در این جلسه دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی کشور، اظهار کرد: در موضوع سیل اقدامات صورت گرفته در استان شایسته تقدیر است.

 

دکتر شجاعی کیاسری افزود: رسانه ها باید در مسئله سیل مطالبه گر باشند و بدون تعارف اقدامات خوب و حتی کوتاهی ها را اطلاع رسانی کنند.

 

وی یادآور شد: همت و همکاری مردم و مسوولین در سیل اخیر مورد توجه جدی نهادهای بین المللی قرار گرفت و کارنامه اقدامات قابل تحسین بود.

 

همچنین در این جلسه دستگاه های اجرایی استان گزارش اقدامات خود را ارایه کردند و عنوان شد از 20 هزار و 900 پرونده واحدهای مسکونی معرفی شده به بانک ها تا کنون 15 هزار و 600 پرونده منجر به انعقاد قرارداد شده است.

 

به گفته زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان در این نشست 10 هزار و 226 واحد مسکونی تعمیراتی بودند که بهسازی آنها پایان یافته و ساخت واحدهای احداثی نیز تا پایان سال به اتمام می رسد.

 

وی افزود: تا کنون 50 میلیارد تومان کمک بلاعوض بین 11 هزار و 300 خانوار توزیع شده و همچنین 10 هزار تن سیمان رایگان در اختیار واحدهای مسکونی شهری و روستایی قرار گرفته است.

برچسب ها: بانک مسکن ، سیل زدگان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: