کد خبر: ۳۱۷۷۳۱
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
0
مصطفی رحیمی شهواری که در حال حاضر «عضو علی‌البدل هیئت مدیره بانک» نیز هست، پیش از این سکان‌دار «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» بانک بود.

پول‌نیوز - طی احکامی از سوی حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مصطفی رحیمی‌شهواری به سمت «معاون شعب و بازاریابی»، سیدکاظم مرتضوی اسکوئی به عنوان «معاون طرح و برنامه» و عبدالرضا فتاحی به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و وصول مطالبات» بانک صادرات ایران منصوب شدند.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مصطفی رحیمی شهواری که در حال حاضر «عضو علی‌البدل هیئت مدیره بانک» نیز هست، پیش از این سکان‌دار «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» بانک بود.

 

معاونان جدید مدیرعامل بانک صادرات منصوب شدند


سیدکاظم مرتضوی اسکوئی نیز مدیریت «امور مناطق تهران، استان البرز و شعبه مستقل مرکزی ٣٠٤٦» را به عنوان آخرین سمت اجرایی پیش از این حکم، در کارنامه خود دارد.


عبدالرضا فتاحی، مدیر امور حقوقی سابق بانک نیز طی حکم جدید مدیرعامل بانک صادرات ایران، با عنوان سرپرست جایگزین مصطفی رحیمی‌شهواری در «معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک» شد.

برچسب ها: بانک صادرات ، انتصاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: