May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
با امکان انتخاب تاریخ و شعبه بانک پارسیان در سراسر کشور:
کد خبر: ۳۱۷۸۵۳
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
0

پول‌نیوز - امکان ثبت نام ارز زائران اربعین حسینی از طریق پیام‌رسان آیگپ و عرضه در شعب منتخب بانک پارسیان از روز چهارشنبه دهم مهرماه تا روز پنج شنبه بیست و پنجم در سراسر کشور فراهم شد.


به گزارش پول‌نیوز، به نقل از آیگپ ، در راستای تسهیل شرایط سفر زائران عتبات عالیات در ایام منتهی به اربعین حسینی و باتوجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با بانک پارسیان، ثبت نام ارز زائران طریق آیگپ انجام خواهد شد.


ثبـت نـام ارز اربعیـن از طریق آیـگپ فراهم شد


بر این اساس متقاضیان ارز جهت سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین، می‌توانند با ورود به پیام‌رسان آیگپ، شعبه بانک پارسیان و تاریخ مراجعه مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به ثبت نام 100 یورو یا معادل آن اقدام و در زمان مقرر شده ارز خود را دریافت کنند.


این اقدام جهت رفاه حال زائران برای جلوگیری از ازدحام در شعب و همچنین ورود افرادی سودجو به بازار ارز صورت گرفته تا زائران اربعین حسینی به راحتی بتوانند، ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند.


زائرانی که تا کنون نرم‌افزار «آیگپ» را روی تلفن همراه خود نصب نکرده‌اند می‌توانند با ارسال عدد 3 به شماره 10004427 لینک دانلود این پیام‌رسان را دریافت و نصب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: