April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۰۶۲
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
0
همه مودیان مالیاتی حقیقی و حقوقی غیر دولتی که تا پایان مهر نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی اقدام کنند ۱۰۰ درصد جرایم مالیاتی آنها بخشیده می‌شود.

پول‌نیوز - رئیس امور مالیاتی استان تهران، اعلام کرد: همه مودیانی که تا پایان مهر ماه ۱۳۹۸ مالیات خود را پرداخت کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی برخوردار خواهند شد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سازمان مالیاتی استان تهران، محمدرضا نوری افزود: امسال به نام رونق تولید نام‌گذاری شده، بنابراین سازمان امور مالیاتی کشور در چارچوب حمایت از تولید و کالای ایرانی و به منظور حمایت از فعالان اقتصادی، اقداماتی را برای حمایت از مودیان مالیاتی و به طور ویژه برای بخش تولید اتخاذ کرده که در قالب بخشنامه‌ای ابلاغ شده است.

 

وی اضافه کرد: سازمان امور مالیاتی در تلاش است با تقویت ضمانت‌های اجرایی با بازتعریف رابطه بین سازمان و فعالان اقتصادی و با مبارزه قاطعانه با فرار مالیاتی در کنار حمایت همه جانبه از تولید بتواند تبعیت مالیاتی را با خوداظهاری افزایش دهد.

 

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران درباره مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی، تصریح کرد: همه مودیان مالیاتی حقیقی و حقوقی غیر دولتی که تا پایان مهر نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی اقدام کنند ۱۰۰ درصد جرایم مالیاتی آنها بخشیده می‌شود.

 

نوری افزود: برحسب تناسب تاخیر تا پایان سال به ازای هر یکماه برای بخش های تولیدی ۲ درصد و برای سایر بخش‌ها چهار درصد از بخشودگی جرایم مالیاتی کم خواهد شد و این بخشنامه تا پایان سال ۹۸ به قوت خود باقیست.

 

وی یادآور شد: میزان بخشودگی جرایم اسفندماه برای واحدهای تولیدی ۹۰ درصد و سایر واحدها ۸۰ درصد اختصاص یافته است.

 

نوری با بیان اینکه این بخشنامه در سال‌های بعد تکرار نخواهد شد، تاکید کرد: چنانچه پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شد، این امکان در سال آینده فراهم نخواهد شد، بنابراین بهتر است که فعالان اقتصادی از این فرصت حاضر استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: