May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۸۶۵۷
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
0
حجت از اُفت ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ گرم در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تا ۱۳ هزار تومان است.

پول نیوز - عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی، درباره آخرین تحولات بازار مرغ اظهار کرد: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تا ۱۳ هزار تومان است.

به گفته وی، با توجه به خروج بیش از ۲ میلیون نفر زائر به عراق و نبود کشش بازار، قیمت مرغ زنده نسبت به ابتدای هفته ۲۵۰ تومان و مرغ گرم ۵۰۰ تومان افت داشته است.


قیمت مرغ 500 تومان ارزان شد

حجت قیمت مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به آنکه بیش از ۲ میلیون نفر از کشور خارج شدند، از این رو قیمت مرغ به سبب نبود تقاضا با روند نزولی در بازار روبرو شده است و پیش بینی می‌شود از هفته آینده قیمت مرغ به روند عادی خود در بازار برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ازدیاد تقاضا در ایام اربعین به سبب نذورات پیش بینی می‌شود که متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم به ۱۳ هزار تومان برسد، این در حالی است که هم اکنون متوسط قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

برچسب ها: قیمت مرغ ، کشاورزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: