کد خبر: ۳۱۸۶۶۴
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
0
نماینده مردم سبزوار در مجلس، گفت: در خواست دارم در مناطقی که مسیر عبور و مرور زائران در ایام اربعین حسینی (ع) است سهمیه بندی ۲۰ لیتری بنزین متوقف و بعد از این ایام در مورد آن تصمیم گیری شود.

به گزارش پول نیوز؛ حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شواری اسلامی، در خصوص سهمیه ۲۰ لیتری بنزین برای خودرو‌های سواری، گفت: بدون مصوبه و نظارت مجلس شورای اسلامی سهمیه بندی بنزین قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه اگر دولت با برخی از اقدامات قصد دارد از قاچاق سوخت و برخی رانت‌ها جلوگیری نمی‌تواند یک باره تصمیم گیری کند، ادامه داد: وزیر کشور، وزیر نفت و سایر مسئولین تذکر می‌دهم بسیاری از سه میلیون زائری که در ایام اربعین حسینی (ع) با وسیله نقلیه شخصی به سمت مرز‌ها حرکت می‌کنند با سهمیه بندی صورت گرفته شده دچار مشکلاتی شده‌اند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از مردم در خصوص سهمیه بندی بنزین بر مبنای ۲۰ لیتر نگران هستند، عنوان کرد: در خواست دارم در مناطقی که مسیر عبور و مرور زائران در ایام اربعین است سهمیه بندی ۲۰ لیتری بنزین متوقف و بعد از این ایام در مورد آن تصمیم گیری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: