May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۲۱۳
۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
0
باحضور مديرعامل بيمه آسيا، خسارت ٤٠ ميليارد ريالي كارخانه توليد ابر و تشك شركت بهار خواب كاركيا در استان مازندران پرداخت شد.

پول نیوز - مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با حضور در محل کارخانه بهار خواب كاركيا، چک ٤٠ میلیارد ریالی را به مدیر کارخانه تحویل داد.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این گزارش می افزاید: در پی اعلام خسارت از سوی شرکت بهارخواب، واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر ساری که طی حادثه ای دچار آتش سوزی شد، کارشناسان متخصص بیمه آسیا بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و به برآورد میزان خسارت پرداختند.


پرداخت خسارت 40 ميليارد ريالي بيمه آسيا به يك واحد توليدي


بنا بر این گزارش و با توجه به اهمیت موضوع و خط مشی بیمه آسیا در پرداخت خسارت کارخانجات تولیدی در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال "رونق تولید" بلافاصله پس از بررسي هاي كارشناسي، مبلغ 10 میلیارد ریال به عنوان علی الحساب به اين کارخانه پرداخت شد.


براساس اين گزارش، پس از بررسي هاي تكميلي و برآورد خسارت نهايي، امروز چك خسارت تحويل مدير كارخانه شد.


گفتنی است در مراسم تحويل چك، معاون استانداري مازندران و رييس شوراي شهر ساري نيز حضور داشتند.


همچنين، معاون امور استان ها و شبكه فروش، معاون بیمه های اموال، مدیر بیمه های آتش سوزی، سرپرست منطقه شش و مدیر دفتر مدیرعامل، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

برچسب ها: بیمه آسیا ، بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: