April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۶۹۳
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
0

به گزارش پول نیوز، خرید لوازم خانگی جزء مشکل ترین انواع خرید است.با توجه به تنوع بسیار زیاد و برند های مختلفی که امروزه وجود دارد و همچنین آپشن هایی که هر یک از آن ها دارند کار خرید لوازم خانگی بسیار مشکل می شود.علاوه بر این اجناس تقلبی و نا مرغوب نیز بخشی دیگر از مواردی است که حتما باید هنگام خرید لوازم خانگی به آن دقت شود.

ما در اینجا قصد داریم با ارئه نکات مهم بتوانیم به مقدار قابل توجهی فوت و فن های خرید لوازم خانگی را به شما آموزش دهیم تا با دغدغه کمتری اقدام به خرید کنید.

با توجه به بازار پر تلاطم امروزی محصولات و فریب فروشندگان به واسطه ی آپشن ها و برند ها و همچنین اصطلاحات تخصصی نیاز است که اطلاعات جامعی را درباره محصولات و لوازم خانگی پیش از آنکه اقدام به خرید نماییم بدانیم تا فروشندگان نتوانند با ارقام نجومی سعی بر فریب دادن خریداران نمایند.

اولین نکته ای که می بایست مد نظر قرار داد این است که با توجه به متراژ محل سکونت خود اقدام به خرید لوازم خانگی نمایید.

راهنمای خرید لوازم خانگی

 

برای مثال جهت خرید تلویزیون این نکته را مد نظر قرار داده که مساحت مکانی که قرار است تلویزیون را در آن جا قرار دهید را محاسبه نمایید تا بتوانید بر اساس آن یک تلویزیون مناسب را انتخاب کنید.قطعا یک تلویزون بزرگ در یک فضای کوچک یک خرید اشتباه است زیرا عملکرد آن مانند یک تلویزیون کوچک تر در همان فضا می باشد با این تفاوت که استفاده از یک تلویزیون با سایز مناسب تصویری مطلوب تر بر اساس فاصله شما با آن را نمایش می دهد و علاوه بر این در هزینه های اضافی صرفه جویی کرده اید.

از دیگر مسائلی که می بایست پیش از خرید دقت نمایید آپشن های اضافی برخی محصولات است که ممکن است هیچوقت به کار شما نیاید.

برای مثال می توان یک ماشین لباسشویی گران قیمت که دارای 30 برنامه برای شستن لباس ها می باشد را مثال زد.قطعا اگر پول آن موجود باشد در نگاه اول پیشنهادی شگفت انگیز می باشد و بسیار وسوسه کننده است. یکی از برنامه های آن مختص شستن لباس های پشمی می باشد.حال به این فکر کنید که در طول سال چند بار از لباس پشمی استفاده می کنید تا آن را بشویید.با بررسی بیشتر متوجه می شوید که می توان از آپشن های فریبنده صرف نظر کرد تا خریدی ارزان تر و با کارایی بیشتر برای خود انجام دهید.برای خرید ماشین لباسشویی اولین چیزی که می بایست به آن دقت شود دور موتور و گنجایش آن است.بهترین ماشین لباسشویی دارای گنجایشی بین 5 تا 7 کیلوگرم است.کم صدا بودن از دیگر نکاتی است که یک ماشین لباسشویی مناسب این مزیت را خواهد داشت.

پس هیچ گاه فریب آپشن های لوکس و مدرن را نخورید و به احتیاج خود نگاه کنید.

نکته ی بعدی که می بایست در نظر گرفت این است که فریب تبلیغات و شعار شرکت های تولیدی را نخورید.این بدان معنا نیست که تمام حقیقت ها را زیر پا بگذارید اما پیش از آنکه با دیدن یک تبلیغ اقدام به خرید محصول کنید ، نگاهی به این محصول در اینترنت بیندازید ، نظرات دیگران را جویا شوید و مزایا و معایب آن را بررسی نمایید سپس با اطلاعاتی کامل تصمیم به خرید آن بگیرید.

این موضوع مهم را در نظر بگیرید که بهترین کس برای راهنمای شما در زمینه خرید ، خریداران این اجناس می باشند.پس سعی کنید پیش از خرید اطلاعات کامل از محصولی که قصد خرید آن را دارید از طریق کسانی که در گذشته آن را خرید کرده اند بدست آورید.

مورد دیگری که مهم می باشد برچسب انرژی روی لوازم برقی می باشد.این برچسب می بایست بر روی تمامی لوازم وجود داشته باشد تا به وسیله آن میزان مصرف انرژی آن ها مشخصص گردد.به طور مثال قیمت یخچال با توجه به تنوع آن ها بسیار متفاوت می باشد.چنانچه یخچالی دارای مصرف بالایی باشد می تواند هزینه های برق را افزوده و چون می بایست به طور دائم به برق متصل باشد قطعا با گذشت زمان خریدار را به دردسر خواهد انداخت.همچنین یخچال های ساید بای ساید جدا از بحث محبوبیتشان میزان مصرف بالاتری نسبت به یخچال هایی دارند که فریزر آن ها در قسمت پایینشان می باشد.پس می توان پیش از خرید بررسی ها لازم را به عمل آورد تا خریدی مناسب داشته باشیم.

راهنمای خرید لوازم خانگی

 

یکی دیگر از نکات که در هنگام خرید یخچال می بایست در نظر گرفت این است که با توجه به اینکه چیزی در حدود 1/3 از تعداد دفعات باز و بسته شدن یخچال به جهت برداشتن آب از آن می باشد ، یخچال هایی که دارای آبریز بر روی درب می باشند می توانند بهترین نوع از یخچال باشند.زیرا مصرف برق به دلیل کمتر باز و بسته شدن درب در چنین یخچال هایی بسیار پایین تر می باشد.

چنانچه جهت تهویه مطبوع خانه قصد استفاده از کولر گازی را دارید این نکته را فراموش نکنید که با توجه به تنوع قیمت کولر گازی بر اساس برند و آپشن ها ، کارایی آن نیز در نظر گرفته شود.برای مثال ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ محل سکونت می بایست انتخاب شود.همچنین میزان مصرف انرژی آن با توجه به پر مصرف بودن کولر گازی بسیار مهم می باشد.همچننین این نکته را باید در نظر بگیرید که عموما کولر گازی سبب خشک شدن هوای محیط می باشد پس بهتر است از آن در مناطق مرطوب استفاده شود و در مناطقی که آب و هوای خشک دارد از کولر های آبی استفاده شود.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهت خرید لوازم خانگی با سابقه ی 12 ساله و با عرضه بهترین و جدید ترین برند های دنیا ، فروشگاه اینترنتی بانه نیاز می باشد.این شرکت مفتخر است تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر و همچنین مشاوره خرید بنا به نیاز مشتری ارائه نماید.

منبع: فروشگاه بانه نیاز - www.banehniaz.com

تلفن تماس:09901603613

برچسب ها: لوازم خانگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: