April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۹۹۵۵
۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
0
پول نیوز - براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز در نواحی مرکزی خلیج فارس بارش پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد.

به گزارش پول نیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز تا پنج شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است و به سبب پایداری هوا افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می‌شود.

امروز در نواحی مرکزی خلیج فارس بارش پراکنده و احتمال رعد و برق وجود دارد و برای سواحل دریای خزر در روز پنج شنبه بارش پراکنده و روز جمعه بارش باران انتظار می‌رود. امروز تا اواسط سه شنبه غرب دریای عمان، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

 

طی این هفته در نواحی زلزله زده شمال غرب کشور هوای سرد ماندگار خواهد بود و دمای کمیته برای منطقه میانه حدود منفی ۱ تا ۲ درجه و ناحیه سراب حدود منفی ۷ تا ۵ درجه پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده آسمان مناطق زلزله زده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و بعدازظهر پنج شنبه و روز جمعه در این مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

 

/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: