May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۶۹۶
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
0
پول نیوز - تجاری سازی محصولات از روزانه 1190 دستگاه در هفته آخر مرداد ماه به 1540 دستگاه در هفته اول آبان ماه رسیده كه این روند افزایشی تولید ادامه خواهد داشت.
به گزارش پول نیوز، آمارخودروهاي ناقص كف كارخانه ايران خودرو كه تكميل آن از روزهاي ابتدايي خردادماه در دستور كار اين خودروساز قرار گرفته نشان مي دهد، تا پايان آبان ماه به كمتر از 30 هزار دستگاه و دردي ماه سال جاري به صفر خواهد رسيد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به آهنگ رو به رشد تولید و روند کاهشی خودرو‌های دارای کسری قطعه اظهار داشت: تجاری سازی محصولات از روزانه ۱۱۹۰ دستگاه درهفته آخر مرداد ماه به ۱۵۴۰ دستگاه در هفته اول آبان ماه رسیده که این روند افزایشی تولید ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ایران خودرو خاطر نشان ساخت: گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به تولید ۲۰۲ هزار و ۸۷۹ هزار دستگاه انواع خودرو سواری و وانت شده و با توجه به این که روند تامین و تولید در این خودروساز شتاب گرفته انتظار می‌رود تعداد تولید روزانه تا دی ماه به مرز دو هزار دستگاه برسد.

وی تاکیدکرد: اجرای تعهدات معوق و تحویل خودرو‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در نهایت رضایت ذی‌نفعان هدف اصلی گروه صنعتی ایران خودرو است که تمامی تلاش و همت مجموعه کارکنان این خودروساز در مسیر تحقق این هدف قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: