April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
داستان ادامه دار بی برنامگی دولت/ این قسمت وزارت راه و شهرسازی؛
کد خبر: ۳۲۰۹۹۹
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
۱
پول نیوز - در حالی که تهرانسر نخستین منطقه در تهران است که طرح ملی مسکن در آن آغاز شده بود، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از حذف پایتخت در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، قرار بود در طرح مسکن ملی، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی احداث شود که به مرور در تمام استان‌ها، ثبت‌نام انجام گیرد؛ این در حالی است که تاکنون در هفت استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان ثبت‌نام انجام شده است.

به گفته محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، سه استانی که پیش از قطع شدن اینترنت قرار بود ثبت نام آنها آغاز شود در ثبت نام جدید از شنبه ۱۶ آذر در اولویت خواهند بود.

وی درباره اینکه پیش از این اعلام شده بود ثبت نام ها تا پایان آذر انجام خواهد شد، یادآور شد: طبق برنامه ریزی ما قرار بود اتمام ثبت نام ها در پایان آذر باشد اما با اتفاقاتی که در دو هفته گذشته رخ داد قرار است در ثبت نام جدید تعداد استان ها در هر هفته افزایش یابد تا برنامه ریزی قبلی مبنی بر اتمام ثبت نام ها تا پایان آذر ماه اجرایی شود ؛  البته این موضوع بستگی به وضعیت فنی سامانه دارد که بتواند ظرفیت ورودی متقاضی را تحمل کند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهر تهران در این طرح واحد ثبت نامی ندارد، گفت: هیچ گاه اعلام نکرده ایم قرار است در شهر تهران هم طرح ملی مسکن اجرا شود.

گفتنی است پیش از این محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تقدیر از خیران حوزه راه و ترابری در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود: ثبت نام تهرانی‌ها در طرح ملی مسکن از پایان آذرماه خواهد بود ضمن آنکه منطقه تهرانسر در استان تهران نیز در این سامانه لحاظ شده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Italy
13:09 - 1398/09/11
واقعا که شورش را درآوردن
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: