April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق امضا شد
کد خبر: ۳۲۱۰۴۳
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
0
پول نیوز - وزارت نیرو و سازمان بسیج جامعه زنان کشور برای اجرای پویش اجتماعی آموزش زنان و کودکان در زمینه ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب و برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به‌گزارش پول نیوز، این تفاهم‌نامه همکاری عصر دیروز (یکشنبه) با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به‌منظور مشارکت و بهره­‌گیری از توان و ظرفیت تاثیرگذار اقشار مختلف بانوان کشور با هدف آموزش و ارتقای سطح نگرش و آگاهی آنان در حوزه آب و برق و کسب مهارت‌های رفتاری در حوزه مصرف بهینه از سوی "بنفشه زهرایی" مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره­وری آب و آبفا و "عبدالصاحب ارجمند" مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق به نمایندگی از وزارت نیرو و "مینو اصلانی" رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ساختمان وزارت نیرو به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، اصلاح الگوی مصرف آب و برق در خانواده‌ها، ارتقای آگاهی زنان جامعه نسبت به وضعیت منابع آب و برق کشور و ایجاد فرهنگ سازگاری با کم‌آبی در بین زنان کشور از جمله اهداف سه ساله این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

هم‌افزایی ظرفیت‌های آموزشی ترویجی و تبلیغی، مشارکت در تهیه محتوای اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای طرح‌های ترویج اصلاح الگوی مصرف، مشارکت در اجرای برنامه‌ها و پویش‌های حمایت از مصرف بهینه آب و برق در فضای مجازی و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در حمایت از سمن‌های حامی مصرف بهینه آب و برق از جمله محورهای همکاری مشترک این تفاهم‌نامه است.

بر اساس این گزارش، با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با امضای این تفاهم‌نامه، نخستین تفاهم‌نامه استانی نیز میان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج و شرکت آبفای خراسان شمالی با حضور جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه و مدیرعامل آبفای استان به امضا رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: