در اجلاس توسعه صادرات ایران رخ داد؛
کد خبر: ۳۲۱۱۶۹
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
0
پول نیوز - شرکت فولاد خوزستان در اجلاس توسعه صادرات ایران (iran exportex) که روز ٢۶ آبان برگزار شد، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنایع وابسته را دریافت کرد.

به گزارش پول نیوز، در این رویداد که بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران به شمار می‌رود، در حضور جمع زیادی از مقامات و مدیران شرکت‌های دولتی و خصوصی از شرکت فولاد خوزستان در سه زمینه کاری تقدیر شد.

بر این اساس، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنایع وابسته به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تعلق گرفت؛ همچنین استاندارد و جایزه بین المللی (MLL-BEST PRODUCT EXPORT AWARDS ۲۰۱۹) تولید برترین محصول منطبق با شاخص‌های بازار جهانی صادرات و نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید و کیفیت صنایع فولاد، دو عنوان دیگری بودند که با تلاش کارکنان فولاد خوزستان به کلکسیون افتخارات این شرکت اضافه شد.

در بخش دیگری از این اجلاس، نمایندگان برند‌های مختلف صنعت کشور با حضور در کارگاه "آموزش صادرات و توسعه بازار‌های هدف" وضعیت بازار‌های صادراتی و بهترین راهکار‌ها برای پیشبرد این امر مهم در شرایط سخت کنونی را مورد بررسی قرار دادند.

گفتنی است، سخنرانی برخی از مقامات و مدیران بخش دولتی و خصوصی و مدیران اتاق‌های بازرگانی کشور‌های روسیه، افغانستان، ترکیه، عمان و هند در ایران پایان بخش اجلاس توسعه صادرات بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: