کد خبر: ۳۲۰۷۴۵
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
0
پول نیوز - انجمن جهانی فولاد گزارش داد: رشد تولید فولاد خام ایران در ۱۰ ماه نخست سال۲۰۱۹ میلادی به ۶.۲ درصد رسید در حالی که تولید جهانی این محصول شاهد رشد ۳.۲ درصدی بود.
به گزارش پول نیوز، طی ۱۰ماهه نخست امسال میلادی، ایران ۲۱میلیون و ۵۱۸ هزارتن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با تولید سال گذشته(۲۰میلیون و ۲۶۵هزارتن)، ۶.۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین تولید فولاد خام ایران در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی با رشد ۷.۵درصدی به۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۴۷ هزار تن بود.

تولید ۶۴کشور فولادساز جهان نیز از ابتدای ژانویه تا پایان اکتبر امسال میلادی یک میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۷۷۱ هزارتن ثبت شد که حاکی از رشد ۳.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

همچنین میزان تولید فولادسازان جهان در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی، با ۲.۷ درصد افت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۵۱میلیون و ۶۲۱ هزار تن رسید. این رقم در اکتبر سال گذشته ۱۵۵میلیون و ۸۳۳ هزار تن ثبت شد.

طی ۱۰ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به ترتیب چین با تولید ۸۲۹ میلیون و ۲۱۵ هزارتن، هند با ۹۳ میلیون و۳۰۶ هزار تن، ژاپن با ۸۳میلیون و ۷۹۱ هزار تن، امریکا با ۷۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تن و کره جنوبی با ۶۰ میلیون و ۱۲۱ هزارتن ۵کشور برتر فولادساز جهان بودند.

برچسب ها: فولاد ، فولادسازان ، تولید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: