کد خبر: ۳۲۱۷۳۵
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
0
پول نیوز - خودرو‌های ایران خودرو به روند کاهش قیمت خود که از اواخر هفته قبل آغاز شده، ادامه می‌دهند و امروز هم شاهد روند نزولی در بازار خودرو هستیم.

به گزارش پول نیوز، کاهش قیمت‌ها در بین محصولات ایران خودرو ادامه دارد. امروز سمند LX حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ هم کاهش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را به نام خود ثبت کرده و حسابی از مرز ۱۰۰ میلیون تومان فاصله گرفته است. قیمت روز سمند EF۷ در بازار امروز ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.  

پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز کاهش قیمت ناچیزی را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، تا ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمده است. پژو ۴۰۵ SLX کاهش قیمت کمتری دارد و تنها ۱۰۰ هزار تومان از قیمت خود کوتاه آمده. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.  

پژو پارس کاهش قیمت دیگری را در بازار خودرو رقم زده و امروز حدود یک میلیون ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون  تومان است. رانا امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به رقم ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده. دانگ‌فنگ H۳۰ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده و با همان قیمت ۱۵۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

انواع مدل‌ها پژو ۲۰۶ امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی همراه است و با نرخ ۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در جایگاه روز گذشته خود متوقف شده و روی نرخ ۱۱۳ میلیون تومان ایستاده است و در طرف مقابل پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی تا ۱۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته است.   

دنا همگام با دیگر محصولات ایران خودرو به کاهش قیمت روز گذشته ادامه می‌دهد. امروز دنا معمولی در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. دنا پلاس کاهش قیمت یک میلیون تومانی را رقم زده و تا ۱۴۴ میلیون تومان پایین آمده. دنا پلاس توربو امروز کاهش ۵۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و با نرخ ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.
 
ریزش قیمت در محصولات ایران خودرو +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: