May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۱۸۳۱
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
0
پول نیوز - ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه اعلام کرد: مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوارها واریز می شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار دهد.

یارانه حمایت معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود

به گزارش پول نیوز، ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای در خصوص واریز مبلغ بسته معیشتی به حساب سرپرستان خانوار توضیحاتی را اعلام کرد.

برهمین اساس این ستاد در اطلاعیه شماره دهم خود تاکید کرد: به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم دریافت بسته حمایت معیشتی از سوی سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی، به اطلاع می‌رساند همانگونه که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده، مبلغ بسته حمایت معیشتی به حساب بانکی سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود و قرار نیست هیچ سازمان، موسسه و نهاد واسطه‌ای این مبلغ را دریافت و سپس در اختیار مشمولین قرار دهد.
 
در اطلاعیه‌ها و اخبار منتشره از سوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به طور شفاف این موضوع اطلاع رسانی شده است، بنابراین باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع، انتظار می‌رود، رسانه‌ها در درج اخباری از این دست نهایت دقت و توجه لازم را به عمل آورند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: