کد خبر: ۳۲۲۰۲۲
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
0
پول نیوز - براساس اطلاعیه سامانه مسکن ملی، متقاضیان سه استان تهران، البرز و قزوین می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز در سامانه ثبت نام کنند.
به گزارش پول نیوز، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: یک شهر دیگر برای ثبت نام به استان تهران اضافه شده و سهمیه استان و شهر تهران در این مرحله حدود 70 هزار واحد است.

محمود محمودزاده عنوان کرد:‌ ثبت‌نام طرح ملی مسکن استان‌ تهران در 14 شهر آبسرد، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ظرفیت ثبت‌نام در این چهار شهر برای شهروندان تهرانی حدود 50 هزار واحد است، تصریح کرد: ظرفیت ثبت‌نام برای استان‌های البرز و قزوین و 5 استانی که قبلا ثبت‌نام در آنها انجام شده و فردا با افزایش ظرفیت ثبت‌نام مجدد انجام خواهد شد، حدود 20 هزار واحد است.

محمودزاده بیان این‌که در 5 استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی در مرحله دوم ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط انجام می‌شود، گفت:‌ با توجه به بررسی فرم «ج» متقاضیان، پس از اتمام زمان ثبت‌نام  فاز هفتم، به سرعت پالایش متقاضیان در سه بخش ثبت اسناد،‌ ثبت احوال و تسهیلات بانکی انجام می شود.
به گزارش تسنیم، حدود 7 میلیون نفر ساکن شهر تهران هستند که بخشی از آنها شرایط ثبت‌نام در طرح ملی مسکن را دارند. این افراد بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از امروز تا دوم دیما برای ثبت‌نام در طرح ملی مسکن فرصت دارند. اما با توجه به تقاضای بالا برای این طرح در پایتخت، تهرانی‌ها یک ماراتن سخت را برای ثبت‌نام پیش رو خواهند داشت و پیش بینی می شود ظرفیت 70 هزار واحدی (برای استان و شهر تهران) در همان ساعات ابتدای تکمیل شود.
طبق اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی پس از اتمام فاز هفتم، ثبت‌نام حدود 300 هزار واحد طرح ملی مسکن در استان‌های سراسر کشور انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: