کد خبر: ۳۲۲۱۰۳
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
0
پول نیوز - رمز دوم ایستا برای هموطنانی که تاکنون رمز دوم پویای خود را فعال نکرده‌اند قابل استفاده است.

ارسال پيامكی رمز پويا از هفته دوم دی ماه آغاز شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در پی اقدام شبکه بانکی در خصوص فعال‌سازی رمز دوم پویا در راستاي افزایش امنیت در تراکنش‌های بدون حضور کارت، با تشكر از هموطنان عزیز كه اقدام به پوياسازي رمز دوم كارت خود نموده‌اند، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع می‌رساند خرید و پرداخت‌های اینترنتی در حال حاضر با رمز دوم پویا با استفاده از اپلیکیشن‌هاي توليد رمز پويا قابل انجام است.

 

همچنین رمز دوم ایستا برای هموطنانی که تاکنون رمز دوم پویای خود را فعال نکرده‌اند قابل استفاده است.

 

این دسته از مشتریان لازم است طی روزهاي آینده نسبت به نصب اپلیکشین و يا تاييد شماره همراه خود براي دريافت پيامك رمز دوم از طريق بانک خود اقدام نمایند.

 

روابط عمومی بانک مرکزی همچنین به آگاهی می‌رساند در جهت رفاه حال مردم پیرو درخواست‌های مکرر از بانک‌ها و موسسات اعتباری و برای بالا بردن ضریب نفوذ طرح در آغاز اجرا، استفاده از «سرویس پیامک» برای دریافت رمز دوم پویا از هفته دوم دی‌ماه جاری آغاز و به تدریج با اتصال بانک‌های مختلف تا انتهای دی‌ماه به انجام می‌رسد.

 

در این فاصله کسانی که رمز دوم پویا را فعال نکرده‌اند همچنان می‌توانند از رمز دوم ایستا استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: