April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس مرکز تحقیقات بتن خبر داد:
کد خبر: ۳۲۲۳۴۷
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
0
پول نیوز - رئیس مرکز تحقیقات بتن (متب) با بیان این‌که برخی کارخانه‌های تولید بتن در کشور فقط یک کامیون دارند که در آن بتن می‌سازند، گفت:قرار است یک تیم آمریکایی برای اعطای صلاحیت بین المللی تولید بتن به ایران سفر کنند.

به گزارش پول نیوز، مصطفی احمدوند در حاشیه کنفرانس ملی بتن و زلزله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رفع آلودگی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت طرحی ساده به شهرداری ارائه و پیشنهاد شده تا با ساخت یک سری شومینه مانند (شفت) هوای آلوده را تا فاصله چند کیلومتری بیرون می‌برد. اما نمی‌دانیم مسئول این موضوع در شهرداری کیست.

وی در ادامه با بیان این‌که در تهران حدود ۵۰ کارخانه بتن‌سازی داریم، افزود: این کارخانه‌ها می‌گویند بتن استاندارد تولید می‌کنیم، اما باید بر عملکرد آن‌ها نظارت شود. در حال حاضر شرکت‌هایی در این عرصه داریم که فقط یک ماشین دارند و در ان بتن را می‌سازند و تحویل مشتری می‌دهند.

وی با یادآوری این‌که از کمیته بتن آماده آمریکا برای حضور در ایران دعوت کرده‌ایم، تصریح کرد:‌این کمیته اعلام کرده برای هر روز ۲۰۰۰ دلار دریافت می‌کند تا به کارخانه‌های بتن سازی ایرانی گواهینامه صلاحیت بین المللی اعطا شود.

رئیس مرکز تحقیقات بتن با بیان این‌که کارخانه‌های بتن‌سازی قبل از پروسه دریافت این گواهینامه‌های آموزش‌هایی را می‌بینند، گفت: تاکنون دو کارخانه این موضوع را قبول کرده‌اند و تیم چهار نفره آمریکایی‌ها قرار است به ایران سفر کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: