May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد فروش به رنگ رب گوجه؛
کد خبر: ۳۲۲۴۶۳
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
0
رب گوجه «شهداب ناب خراسان» در آذر ماه با افزایش نرخ همراه بود و در مجموع، جهش بیش از ۵۰ درصدی درآمد‌ها را نشانه رفت.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «شهداب ناب خراسان» در دوره یک ماهه منتهی به آذر سال ۹۸ از فروش محصولات خود درآمد ۲۶۸ میلیارد ریالی کسب کرد که از درآمد آبان ماه ۱۰ درصد بیشتر است.  

در گروه رب که اصلی‌ترین محصول شرکت به شمار می‌رود، شاهد رشد ۲۹ درصدی درآمد‌ها هستیم. این اتفاق در دروه ۹ ماهه نیز رخ داده با فروش ۱۲۲۹ میلیارد ریال رب، موفق به ثبت افزایش ۷۹ درصدی در این گروه کالایی شده است.  

در مجموع، «غشهداب» طی دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال جاری ۲۰۷۱ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرد و رشد ۵۳ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به نمایش گذاشت.  

«غشهداب» ۲ هزار میلیاردی شد

افزایش نرخ رب گوجه در تحقق این رشد بسیار موثر بوده است. نرخ هر کیلو رب در آبان ماه ۱۰ هزار تومان بود اما؛ در آذر ماه به ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت. البته از نظر مقداری نیز شاهد رشد فروش این محصول در این مدت بودیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: