May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۷۷۴
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
0
پول نیوز - قیمت روز خودرو‌های سایپا امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی ندارد.
به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا امروز با ثبات قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. طوری که هیچ تغییری در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که حدود ۱۸ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود. تیبا ۲ این روز‌ها با نرخ ۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و نشان می‌دهد تیبا ۲ در بازار حدود ۱۴ میلیون گران‌تر خرید و فروش می‌شود. ساینا هم در نزدیکی تیبا ۲ ایستاده و امروز با قیمت ۶۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار به استقبال مشتریانش آمده است. کوییک دنده‌ای در بازار امروز مثل روز‌های گذشته با نرخ ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پراید امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده است. پراید صندوق‌دار سایپا ۱۳۱ در بازار روی مرز ۵۰ میلیونی متوقف شده و حدود ۱۳ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید هاچ‌بک بدون تغییر نسبت به دیروز حدود ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود که تقریبا ۱۵ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب است. پراید وانت بیشترین اختلاف را با قیمت مصوب دارد. این خودرو سایپا در کارخانه ۴۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار حدود ۱۷ میلیون تومان گران‌تر یعنی ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: