May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل کارگزاری توسعه سرمایه دنیا؛
کد خبر: ۳۲۲۹۳۲
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
0
پول نیوز - در حال حاضر از شورای بورس، هیئت دولت، سازمان ها و نهادها و تمامی زیر مجموعه های بورسی، خواسته شده است که بازار سرمایه را حمایت کنند.

روند بازار تا پایان هفته نزولی خواهد بود////منتشر نشود

حسنعلی بشارت احسانی مدیرعامل کارگزاری توسعه سرمایه دنیا در مورد نزولی شدن بازار سرمایه به خبرنگار پول نیوز گفت: به نظر من احتمالاً در این هفته به طور کلی بازار منفی خواهد بود اما؛ ممکن است مانند روز گذشته نباشد، در این هفته روندی مثبت نخواهد بود.


وی در مورد اتفاقات سیاسی و بین المللی که در چند روز اخیر صورت گرفته است افزود: اینکه ایران چه تصمیمی دارد و آمریکا چه کاری می خواهد انجام دهد و یا در کشور عراق چه اتفاقاتی قرار است صورت گیرد اینها چیزهایی نیستند که قابل پیش بینی باشد. به نظر من یک الی دو روز آینده با تشدید این اتفاقات طبیعتاً اثر مثبتی بر روی بازار نخواهد گذاشت.


این کارشناس بازار سرمایه اشاره کرد: در حال حاضر از همه مجموعه های درگیر خواسته اند تا خرید و فروش سهام را در این شرایط انجام دهند تا بازار بیشتر از این سقوط نکند و مردم و سهامداران عادی بیشتر از این متضرر نشده و حراسی نداشته باشند.

بشارت احسانی در پایان گفت: باز هم به طور کل نمی توان پیش بینی کرد که هفته آینده بازار چگونه خواهد بود اما جو بازار تنش آلود است و این کمکی به مثبت بودن بازار نخواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: