May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۱۵۲
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
۱
پول نیوز - امروز بعضی محصولات سایپا با افزایش و بعضی دیگر با کاهش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند به طوری که تا یک میلیون نوسان قیمت را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند و گاها برخی خودروها ادامه افزایش قیمت و در طرف مقابل بعضی دیگر روند کاهشی در پیش گرفته‌اند. برای مثال امروز تیبا ۲ در بازار حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۶۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق‌دار رفتار متفاوتی دارد و با افزایش قیمت یک میلیونی در ادامه روند روز‌های قبل تا ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. امروز ساینا روند کاهش قیمت در پیش گرفته و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز ساینا در حال حاضر ۶۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. قیمت روز کوییک دنده‌ای در بازار امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۷۹ میلیون تومان رسیده است.

پراید هاچ‎بک بدون تغییر نسبت به هفته گذشته روی نرخ ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان متوقف شده و حدود ۱۷ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید صندوق‌دار با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار حدود ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در طرف مقابل پراید وانت همچنان در مدار صعودی قرار دارد و امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت روز پراید وانت یا همان سایپا ۱۵۱ در بازار به ۶۱ میلیون تومان رسیده است.
 
بازی قیمت ها در محصولات سایپا +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
فاطمه مشایخی
United States
16:50 - 1398/10/21
چه تحلیل خوبی
خیلی ممنون
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: