کد خبر: ۳۲۳۲۹۱
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
0
پول نیوز - رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بیمه هواپیمای اوکراینی، یا توسط شرکت بیمه ای این کشور یا به صورت اتکایی پرداخت می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از نحوه پرداخت بیمه هواپیمای اوکراینی خبر داد

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی به جزئیات بیمه ای سرنشینان هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: مسافرانی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند، بیمه حوادث برای هر یک از آنها صادر می شود و از این بیمه می توانند در بحث درمانی و فوت استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: مسافران ایرانی برای سفر به خارج از کشور بیمه مسافری می شوند، اما در صورتی بیمه توسط ایران پرداخت می شود که هواپیما ایرانی باشد، اما چون هواپیما به ایران مربوط نیست یا به صورت اتکایی یا شرکت بیمه ای اوکراینی پرداخت می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص پرداخت خسارت به مصدومان و فوت شدگان در حادثه کرمان توضیح داد: هیچگونه مسئولیت بیمه ای در حادثه کرمان متوجه بیمه مرکزی نیست، اما کمک سه میلیارد تومانی از طرف بیمه ایران به افراد فوتی و مصدومی این حادثه در اختیار استانداری قرار می گیرد تا با صلاحدید استانداری کرمان این خسارت پرداخت شود.


سلیمانی همچنین درباره صندوق بیمه حوادث طبیعی بیان کرد: اشکالی که شورای نگهبان به این طرح آورده قابل رفع است و امیدواریم در صورت رفت و برگشت به مجلس به تصویب نهایی تا قبل از پایان سال تأسیس این صندوق نهایی شود.

 

وی در نشست خبری خود در مورد طرح بخشودگی جرائم بیمه ثالث اظهار کرد: بخشنامه ای در این خصوص صادر و ابلاغ شده است و از اول بهمن  ماه اجرایی خواهد شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۲ میلیون خودرو در کشور وجود دارد که ۲۰ میلیون آنها بیمه و ۱۰ درصد باقی‌مانده بیمه نیستند. از این‌رو از اول بهمن‌ماه سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه و پیگیری موضوع بیمه ثالث را دریافت کنند در عین حال که جرائم مربوطه نیز بخشیده خواهد شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: