May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
117 ريال سود بسته بندی شد؛
کد خبر: ۳۲۳۳۹۹
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
0
پول نیوز - «فبستم» در سال مالی 98 خود تحرکی از خود نشان نداد و تنها به سایر درآمدها بسنده کرد.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنایع بسته بندی مشهد» که با نماد «فبستم» در بازار سرمایه حضور دارد، در دوره 12 ماهه منتهی به آذر ماه سال 98 هیچ گونه درآمد عملیاتی شناسایی نکرد و حتی نتوانست رقم بسیار جزئی 853 میلیون ريال درآمد سال مالی 97 را تکرار کند.

صورت های مالی این شرکت خالی از هیچ است و تنها 9 میلیارد ريال هزینه های عمومی و اداری پرداخت کرده و 13 میلیارد ريال سایر درآمدهای عملیاتی کسب کرده است.

با شناسایی 2 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها، جمع کل سود خالص به رقم بسیار ناچیز 6 میلیارد ريال رسید که از عملکرد سال مالی قبل 50 درصد بیشتر است.
 
«فبستم» پر از هیچ

به این ترتیب، زیان انباشته این شرکت کوچک با سرمایه کمتر از 52 میلیارد ريال، به رقم 70 میلیارد ريال کاهش یافت و همچنان خود را مشمول ماده 141 قانون تجارت می بیند.

با همه این اوصاف، «فبستم» که در بازار زرد فرابورس حضور دارد، هر سهم آن به قیمت 2110 ريال معامله می شود که به نظر می رسد چندان با شرایط عملیاتی و سودآوری شرکت همخوانی ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: