May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۷۴۹
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
0
پول نیوز - با امضاي تفاهمنامه همكاري بين بانك صنعت و معدن و شركت ايراني توليد اتومبيل سايپا در راستاي حمايت از توليدات ملي، اين بانك اعطاي تسهيلات سرمايه در گردش و گشايش اعتبار اسنادي گروه سايپا را به انجام مي رساند.

امضاي تفاهمنامه همكاري مشترك بانك صنعت و معدن و گروه سایپابه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حسين مهري مديرعامل بانك ياد شده ضمن اعلام اين خبر افزود: بر اساس اين تفاهمنامه همكاري اعطاي مبلغ 4 هزار ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش در دستور كار اين بانك قرار گرفت.


مدير عامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: همچنين مطابق توافق ياد شده، اين بانك گشايش اعتبارات اسنادي براي شركت سايپا به مبلغ 2 هزار ميليارد ريال را بر عهده خواهد داشت.


مديرعامل بانك صنعت و معدن يادآور شد: تمركز و گردش حساب هاي شركت ايراني توليد اتومبيل سايپا و شركت هاي تابعه آن در بانك صنعت و معدن و تشكيل كارگروه مشترك بين بانك و گروه سايپا براي تعريف خدمات و محصولات جديد از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.


وي گفت: تنوع و نوآوري اي كه اين شركت با وجود محدوديت هاي اقتصادي و فني ناشي از تحريم هاي ظالمانه، در محصولات خود ايجاد كرده بسيار درخور توجه است.


مهري خاطرنشان كرد: تحليل نياز مشتريان در توسعه بازار امر مهمي است و اقدامات انجام شده توسط اين شركت در بخش تحقيق و توسعه حاكي از نگاه بلند مدت سايپا به صنعت اتومبيل كشور مي باشد.


مهري تأكيد كرد: در راستاي تحقق بانكداري شركتي با حضور نمايندگاني از گروه سايپا ، سبد خدماتي مورد نظر اين شركت در بانك ايجاد و ارائه خواهد شد زيرا شركت به تعهداتي كه تاكنون در قبال بانك داشته عمل كرده و جزو مشتريان خوشنام ماست.


سيد جواد سليماني مديرعامل گروه سایپا نيز ضمن تقدير از بانك صنعت و معدن براي حمايت هاي مؤثر در راستاي رونق توليد در اين شركت، عنوان داشت: بدون انجام سرمايه گذاري هاي جديد امكان پيشبرد اهداف شركت ميسر نخواهد بود و بانك صنعت و معدن در اين خصوص همواره پشتيبان بخش توليد كشور بوده است.


همچنين در حاشيه امضاي تفاهم نامه ياد شده مدير عامل بانك صنعت و معدن به اتفاق هيأت همراه از مركز تحقيق و توسعه و نوآوري گروه سايپا بازديد بعمل آورد و مديران اين بخش توضيحات مبسوطي در خصوص اقدامات انجام شده ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: