May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر عامل بانک ملی در گفت و گو با پول نیوز خبر داد:
کد خبر: ۳۲۳۸۳۸
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
0
پول نیوز - مدیر عامل بانک ملی گفت: مجموعه از 2 سال پیش برای رمز دوم پویا اقداماتی را پیش بینی کرده و برای این موضوع اپلیکیشن 60 را طراحی کرده است.

طرح

محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با  اشاره به دستاوردهای بانک ملی در نوآوری های جدید برنامه های کاربردی آنلاین گفت: همکاران من در بانک تمام تلاش خود را در طول یک سال گذشته انجام دادند تا بتواند محصولاتی را تولید کنند تا کاربران از هر روشی به سهولت عملیات های بانکی خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

وی افزود: از بین تمام برنامه های کاربردی تولید شده، سه مورد از شاخص ترین این محصولات را می توان،«برنامه هپ» ویژه دانش آموزان، «سامانه بام» و طرح «نشانه پرداخت» نام برد؛ که این طرح یک تحول اساسی را در کشور ایجاد خواهد کرد و با طرح "نشان پرداخت" بتدریج دستگاه های کارتخوان از بین خواهد رفت و صرفه جویی عظیمی برای کشور به خصوص در نظام پرداخت به وجود خواهد آمد.


مدیرعامل بانک ملی توضیح داد: با توجه به اینکه تمامی زیر ساخت های این سه محصول تولید شده در بانک موجود بود باید گفت که عملیاتی کردن این برنامه های کاربردی هیچ هزینه ای برای بانک نداشته و همکارانمان بصورت شبانه روزی چندین ماه  فعالیت کردند تا این نرم افزارها و اپلیکیشن  ها را تولید کنند تا با استفاده از دستاوردهای این محصولات شاهد کاهش هزینه ها و درآمدها بسیار خواهد گذاشت.


وی در مورد ضریب امنیتی این محصولات به خبرنگار پول نیوز گفت: امنیت این محصولات بسیار بالاست و جای هیچ نگرانی برای مشترکین وجود ندارد.


حسین زاده در رابطه با رمزهای دوم "پویا " که به شبکه بانکی اضافه شده است و اینکه این بانک در این حوزه توانسته چه اقداماتی انجام دهد توضیح داد: بانک ملی از 2 سال گذشته برای اجرای فاز  رمز دوم پویا اقداماتی را پیش بینی کرده و برای این موضوع اپلیکیشن 60 را طراحی کرده است.


وی در ادامه گفت: اگر به خاطر داشته باشید بانک ملی برای این اپلیکیشن تبلیغی را انجام می داده است با این عنوان که رمز خود را فریاد بزن. یعنی اینکه نگران نباش اگر کسی از رمز شما مطلع شود، هیچ خطری برای شما نخواهد داشت، چون اپلیکیشن 60 رمز یکبار مصرف برای مشتری و کاربر خود تولید می کند که حداکثر 60 ثانیه اعتبار دارد.


حسین زاده در پایان با تاکید بر اینکه محصولات تولید شده توسط این بانک از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است بیان کرد: با توجه به بستر های امنیتی که برای این اپلیکیشن ها در نظر گرفتیم قطعا ضریب امنیت آن بالا است و دسترسی به آن برای استفاده کاربران سهل است؛ ضمن اینکه در حال حاضر هم کاربرانی وجود دارد که دسترسی آنها به این اپلیکیشن ها  مقدور نیست و ما برای رفع این معضل نیز فعال سازی سامانه پیامکی را در دستور کار قرار داده و این موضوع را برای این دسته از افراد فعال کردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: