کد خبر: ۳۲۴۰۳۶
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
0
پول نیوز - ایران خودرویی‌ها دست بردار نیستند و بعد از سونامی افزایش قیمت دیروز، باز هم شاهد گرانی برخی محصولات این شرکت در بازار هستیم.

به گزارش پول نیوز،  امروز پژو ۴۰۵ GLX دوباره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دیگر گران شده و به ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم افزایش قیمت یک میلیونی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۱۰۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۴۰۵ SLX شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و با افزایش قیمت یک میلیونی، تا ۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده و تنها یک گام تا کانال ۱۰۰ میلیونی فاصله دارد.

سمند LX امروز با توقف روی نرخ‌های روز گذشته در بازار ظاهر  شده است. طوری که این محصول ایران خودرو روی مرز ۹۰ میلیونی ایستاده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. سمند EF۷ هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهد و مثل دیروز با قیمت ۱۰۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در ادامه روند روز قبل، ۵۰۰ هزار تومان گران شده و در نیمه کانال ۹۰ میلیونی ایستاده است. طوری که فعالان بازار این محصول را ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم که در افزایش قیمت هفته‌های اخیر به مرز ۱۲۰ میلیون تومان رسیده‌اند، همچنان روی همین نرخ جا خوش کرده‌اند و تغییری نسبت به روز قبل ندارند.

پژو پارس امروز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که همان نرخ روز قبل است. رانا هم وضعیت مشابهی دارد و با قیمت ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزرا تومان و بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده. امروز فعالان بازار دانگ‌فنگ H۳۰ را با نرخ ۱۶۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند که تغییری نسبت به روز قبل ندارد.   

دنا پلاس توربو به پیشروی خود ادامه می‌دهد و بیش از گذشته به کانال ۲۰۰ میلیونی نزدیک شده است. این محصول ایران خودرو امروز دو میلیون تومان دیگر افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های دنا با ثبات قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. دنا معمولی ۱۳۰ ملیون تومان قیمت دارد و دنا پلاس تیپ ۱ در بازار ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
دورخیز 405 به سمت صد میلیون تومان! +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: