May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۱۲
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
0
پول نیوز - در تاریخ همواره آغاز هر اتفاق مهمی در ذهن‌ها ماندگار می‌شود، خاصه اگر آن؛ وحدت و همدلی مردم و نتیجه‌ی آن طلوع خورشید اقتدار و آزادگی باشد.

پیام مدیرعامل پست‌بانک‌ به‌مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، بهمن‌ماه برای ما مردم ایران یادآور طنین پیروزی و آزادی است و هرسال با اقدامات رژیم‌های استکباری در جهان، اهمیت این رویداد بزرگ بیشتر حس می شود. بویژه امسال که با تشریح تحریم‌های ظالمانه و اقدامات ضدانسانی از جمله شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان همراه بود که همین امر باعث اتحاد بیش از پیش ملت ایران پس از گذشت 41سال از آن واقعة تاریخی شده است.


از اینرو ضمن تبریک دهه مبارک‌فجر به ملت عزیزکشورمان بویژه مشتریان، سهامداران و همکاران ساعی خود در پست‌بانک‌ایران اعلام می‌دارم که در برهه کنونی خانواده بزرگ این بانک همچون همیشه در کنار دیگر هموطنان عزیز برای پیشبرد اهداف والای جمهوری‌اسلامی‌ایران و بویژه کمک به رونق تولید بوده و در راهپیمائی عظیم 22بهمن شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: