رشد 30 درصدی درآمدها با یک اصلاحیه؛
کد خبر: ۳۲۴۲۵۵
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
0
پول نیوز - «دکوثر» در اصلاحیه ای که به صورت های مالی خود وارد کرد، سود هر سهم تحقق یافته را 30 درصد افزایش دهد.

«دکوثر» 968 ريال سود داشت

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «داروسازی کوثر» گزارش عملکرد 9 ماهه سال جاری را با اصلاحیه ای تازه، مجددا منتشر کرد و سود خود را افزایش داد.

بر اساس این گزارش، بر اساس اصلاحیه وارد شده، مبلغ 291 میلیارد ريال درآمد متفرقه در گزارش قبلی، به 5 میلیارد ريال در گزارش جدید تقلیل یافت اما؛ در مقابل، 396 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها ثبت کرد.

در نتیجه این دو تغییر، سود هر سهم که در گزارش قبلی 764 ريال عنوان شده بود، اکنون به 968 ريال افزایش یافت. شایان ذکر است که «دکوثر» در 9 ماهه سال قبل به ازای هر سهم 101 ريال سود شناسایی کرده بود.

علت اصلی جهش سودآوری در این داروساز، شناسایی درآمد سرمایه گذاری ها است؛ چرا که تغییرات مبلغ فروش در حدی نبوده که موجب رشد 855 درصدی سود خالص شود.

این شرکت بورسی در 9 ماهه منتهی به آذر ۱۷۸۸ میلیارد ریال درآمد به دست آورد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهد. علت اصلی افزایش درآمدهای عملیاتی، رشد نرخ فروش محصولات بوده است.

لازم به ذکر است که «دکوثر» پیش بینی کرده است که در ۳ ماهه انتهای سال جاری 897 میلیارد ریال به فروش خود اضافه کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: