May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۴۲۴
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
0
پول نیوز - معاملات امروز بازار سرمایه با رشد سهام شرکت‌های بزرگ پایان یافت و شاخص کل بورس تهران ۱۳۱۸ واحد صعود را تجربه کرد.

کدام شرکت‌ها امروز بیشتر سود کردند؟

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شاخص کل بازار سرمایه امروز به رقم ۴۴۰ هزار و ۱۹۹ واحد رسید این حالی است که شاخص هم وزن بازار نیز روند کاهشی به خود گرفت و به رقم ۱۴۵ هزار و ۰۴۹ واحد رسید.

امروز معامله گران ۹۳۱ هزار معامله به ارزش ۷۴ هزار و ۸۶۷ هزار میلیارد ریال انجام شد که این ارزش نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

امروز مخابرات ایران، بانک ملت، گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری سالامی ایران، پالایش نفت تهران و بانک تجارت نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را بر بورس گذاشتند.

بانک‌های تجارت، ملت و صادرات ایران، سایپا، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و فلزات لیست نماد‌های پربیننده بورس را تشکیل دادند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با هشت واحد رشد در رقم ۵۵۴۵ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۴۶۴ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان و تولید برق نیروی دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را بر فرابورس گذاشتند و سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران، س. توسعه و عمران استان کرمان، سیمان لار سبزوار و بانک دی نماد‌های پربیننده فرابورس بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: