April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل ایران‌خودرو خبر داد:
کد خبر: ۳۲۴۵۴۶
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
0
مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: مدیریت هزینه‌های لجستیک یکی از مسیرهای موجود برای کاهش دغدغه‌ ایران‌خودرو در متناسب‌سازی نرخ تمام شده محصولات است.

تولید با توان‌‌ داخلی؛ اولویت ایران‌خودرو

 

به گزارش پول نیوز، فرشاد مقیمی در مراسم راه‌اندازی خط رنگ پلیمری در مهرکام‌پارس خراسان بیان کرد: این پروژه در دستیابی به اهداف کاهش هزینه‌های لجستیک راهگشا خواهد بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در حوزه طراحی و راه‌اندازی این خط تولید را ویژگی مهم این پروژه دانست و گفت: اولویت ما استفاده از توان داخلی در خطوط تولید است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی شاهد تحولات بسیار مهمی در این سایت خواهیم بود. قطعه سازان استان برای تامین قطعات این سایت تلاش بیشتری کنند.

مقیمی تاکید کرد: سایت خراسان در چارچوب فعالیت‌های اقتصادی باید تبدیل به الگویی برای تولیدکنندگان شود.

نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی نیز راه‌اندازی خط رنگ پلیمری را عاملی برای رونق تولید و ایجاد منافع زیاد مالی و مادی برای منطقه خراسان و بینالود دانست.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: این اقدام سبب اشتغالزایی در منطقه شده است‌.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: