April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۶۵۹
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
0
پول نیوز - مدیرعامل ایران‌خودرو در مراسم تحویل خودروهای آتش نشانی به وزارت راه و شهرسازی، محوری ترین موضوع فعلی را بالا نگه داشتن پرچم تولید دانست و گفت: درحال حاضر تولید سواری در ایران‌خودرو نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و تولید ایران‌خودرو دیزل نیز ۳۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.
به گزارش پول نیوز، فرشاد مقیمی افزود: محور اصلی تولید نیز ساخت داخل محصولات است، تولید خودروی آتش نشانی که امروز به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری تحویل می شود با ۲۵ درصد ساخت داخل آغاز و به ۳۵ درصد رسیده و در تولیدات بعدی این میزان را افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید دولت و وزرات صمت مبنی بر داخلی سازی تولید گفت: محصول ون وانا با بهره مندی از موتور ملی پایه گازسوز نخستین ون گازسوزی است که با توان مهندسان کشور طراحی شده و به زودی عرضه خواهد شد.

مقیمی با بیان این‌که در ساخت داخل مجموعه دیزل قدم‌های مستحکمی خواهیم برداشت گفت: موتور ۳۵۵ ظرف ماه‌های آینده به استاندارد آلایندگی یورو ۵ ارتقا خواهد یافت، برای توسعه موتور ۴۵۷ نیز قراردادهایی منعقد شده و توسط مهندسان داخلی انجام خواهد شد.

وی افزود: تا پایان سال دو دستگاه و تا اواسط سال آینده نیز ۱۲ دستگاه آتش نشانی به کاربران عرضه خواهد شد.

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: به توان مهندسی، فنی و طراحی دیزل اعتماد کنید، اعتماد همواره نتایج خوبی داشته است.

وی در پایان خواستار ارائه مشخصات فنی محصولات مورد نیاز وزارت راه و شهرسازی برای ساخت و تامین توسط منابع داخلی شد و گفت: این موضوع علاوه بر حفظ اشتغال صرفه جویی ارزی بالایی نصیب اقتصاد کشور خواهد کرد. ایران‌خودرو دیزل شبکه تامین کاملی دارد و آماده ارایه خدمت به کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: