کد خبر: ۳۲۴۶۹۰
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
0
پول نیوز - معاون وزیر راه با اشاره به امضای تفاهمنامه با ایران خودرو برای تامین قطعات با استفاده از توان داخل و ارائه خدمات لجستیک گفت: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

 

به گزارش پول نیوز، سعید رسولی در آیین افتتاح و بهره برداری از 56 پروژه ریلی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز 56 پروژه ریلی در حوزه ارتباطات و علائم الکتریکی، ارتقای ایمنی و هوشمند سازی شبکه ریلی، احداث خطوط دوم و فرعی، بازسازی و بهسازی خطوط، احداث تقاطع ریل و جاده، احداث خطوط عریض و نرمال در این چه برون و... به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به احداث مرکز تعمیرات لکوموتیو در مشهد، ادامه داد: این مرکز باعث صرفه جویی اقتصادی، عدم نیاز به حمل لکوموتیو به تهران و ارتقای خدمات قطارهای مسافری می شود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حدود 50 درصد از قطارهای مسافری به سمت مشهد حرکت می کنند و ما خادم امام رضا علیه السلام هستیم، گفت: طی 6 روز سپری شده از پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ایام نوروز 99 تاکنون 450 هزار بلیت فروخته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

رسولی از رشد حدود 9 درصدی فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری خبر واد و افزود: بر اساس تفاهمنامه با ایران خودرو در بخش حمل و نقل و لجستیک از حداکثر توان داخل برای تامین قطعات اجرایی می شود.

در این مراسم تفاهمنامه تولید قطعات با استفاده از حداکثر توان داخل بین مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل ایران خودرو امضا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: