May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری رخ می دهد:
کد خبر: ۳۲۴۷۶۹
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
0
پول نیوز - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان خبر از افتتاح اپلیکشنی در حوزه گردشگری خبر داد.

رونمایی از اپلیکشن حوزه گردشگری استان همدان

 

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان همدان با فاصله ای نزدیک و حداکثری از تهران واقع شده است و تهران؛ مهم ترین بازار داخلی گردشگری استان همدان محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: نمایشگاه گردشگری فرصتی خوبی برای ایجاد و توسعه ارتباطات بین بخش های مختلف خصوصی و بین المللی است و ما تلاش داریم در کنار این نمایشگاه حوزه گردشگری استان همدان را به اقشار مختلف مردم معرفی کنیم.

وی تاکید داشت: ما برای معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی استان همدان در شهرهای مختلف از جمله تهران تبلیغات شهری و محیطی انجام داده ایم تا افراد بیشتری علاقه مند به جاذبه های گردشگری و فرهنگی استان همدان شوند.

این کارشناس حوزه گردشگری گفت: استان همدان جاذبه های گردشگری و فرهنگی متعددی دارد که از جمله آن شهر تویسرکان قطب منبت کاری ملی است.

وی ادامه  داد: ما در این نمایشگاه به معرفی استان همدان و جاذبه های گردشگری این استان می پردازیم البته برنامه های ویژه ای برای آموزش هتلداری و... برای حاضرین در نمایشگاه هم داریم.

مالمیر خاطر نشان کرد: از مهم ترین برنامه های  ما در این نمایشگاه معرفی استان همدان به گردشگران داخلی و خارجی است که باتوجه به اینکه نوروز زمان مناسبی برای جذب سرمایه استان ها از گردشگری است بنابراین ما نیز تلاش می کنیم به این مهم دست یابیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز بیان داشت: شهرداری استان همدان هیچگونه همکاری با ما نداشت اما؛ اداره کل میراث فرهنگی استان، جامعه هتلداران، انجمن سفرخانه های سنتی و شهرداری های استان های زیرمجموعه همکاری لازم برای حضور در نمایشگاه گردشگری را با ما داشته اند.

وی درباره حضور رشته های صنابع دستی در این نمایشگاه گفت: ما رشته های سفال، منبت کاری، چرم و امثال آن ها در سی‌و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی حضور داریم .

مالمیر در نهایت بیان کرد: در این نمایشگاه ما قصد داریم اپلیکشنی در حوزه گردشگری رونمایی و افتتاح کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: