April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۷۸۱
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو ترمز دستی را کشیده و حالا در جهت معکوس هفته‌های گذشته حرکت می‌کنند.

به گزارش پول نیوز، امروز تمام محصولات این شرکت در بازار کاهش قیمت پیدا کرده‌اند و با ارزانی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. سمند LX امروز حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و با خداحافظی از کانال ۱۰۰ میلیونی، به ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. سمند EF۷ هم حدود سه میلیون نسبت به دیروز ارزان شده و در بازار با نرخ ۱۱۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵ به روند کاهش قیمتی که از دیروز در پیش گرفته ادامه می‌دهد. طوری که قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم سه میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و امروز در بازار با نرخ ۱۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در این بین پژو ۴۰۵ SLX کاهش قیمت دو میلیون تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار به ۱۰۶ میلیون تومان رسیده است.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به کلی از کانال ۱۰۰ میلیونی فاصله گرفته است. این محصول ایران خودرو بعد از کاهش قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، در بازار امروز ۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. بیشترین کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو، برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ اتفاق افتاده. این محصول در یک روز هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سقوط را تجربه کرده و به ۱۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار گام‌های کوتاه‌تری برداشته و با کاهش قیمت پنج میلیون تومانی به ۱۲۱ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس همگام با دیگر خودرو‌ها امروز حدود دو میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۱۱۸ میلیون تومان بازگشته است. هرچند، هنوز فاصله زیادی تا قیمت‌های دو هفته قبل باقی مانده. رانا در بازار امروز سه میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و روی مرز کانال ۱۰۰ میلیونی متوقف شده است. دانگ فنگ H۳۰ هم با کاهش قیمت دو میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۱۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

دنا پلاس توربو با وجود کاهش قیمت دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، همچنان در کانال ۲۰۰ میلیونی قرار دارد و حدود ۲۰۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس امروز حدود چهار میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۶۵ میلیون تومان بازگشته است. دنا معمولی کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان ارزان شده و در بازار با نرخ ۱۳۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
دنده عقب قیمت ها در ایران خودرو +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: