May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۸۰۰
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
0
پول نیوز - در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، بهبود کیفیت و افزایش سطح رضایت مشتریان، در بازه زمانی 92 تا دی ماه 98، تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک رفاه بیش از 650 درصد رشد کرد.

تعداد مشتریان فعال موبایل بانک رفاه بیش از 650 درصد رشد کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، افزایش سطح رضایت مشتریان، گسترش خدمات الکترونیک و بهبود کیفیت آن جزء برنامه های مهم بانک است که رشد بیش از650 درصدی تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک در سال های اخیر حاصل برنامه ریزی و پیگیری های جدی در این حوزه است.

افزایش دو برابری تعداد مشتریان فعال سامانه بانکداری اینترنتی بانک (بیش از 111 درصد رشد)، رشد بیش از 54 درصدی تعداد دستگاه های خودپرداز و رشد بیش از 97 درصدی تعداد کارت های صادره از جمله فعالیت های فناوری اطلاعات است.


همچنین سامانه های پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان، تسویه با داروخانه ها و بیمارستان های طرف قرارداد تأمین اجتماعی، بورس کالا و معاملات آنلاین سهام و ایفای مسئولیت بانک در توسعه فناوری سبز و توسعه زیر ساخت، حفظ، دسترس پذیری و پایداری خدمات و ارتقای امنیت از دیگر خدمات قابل توجه بانک رفاه در این حوزه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: