کد خبر: ۳۲۴۸۸۳
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
0
پول نیوز- مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی با اعلام این خبر که برای نخستین بار ما به عنوان رتبه برتر گردشگری معرفی شده ایم گفت: مهمترین ابزار ما در رتبه بندی وجود نشان اصالت در صنایع دستی است.

کسب رتبه نخست گردشگری استان مرکزی/ تقویت بخش خصوصی با حضور شهرداری ها

 

علیرضا ایزدی​ مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار پول نیوز با بیان اینکه امیدواریم نمایشگاه امسال فضای خوبی را برای آشنایی پتانسیل های گردشگری در اختیار مسئولان و مدعوین این رویداد فراهم کند گفت: خوشبختانه کشور ما از لحاظ گردشگری جاذبه های بسیاری دارد که همچنان از نگاه مسئولان دور مانده است که امید آن را داریم تا بتوانیم با حضور در چنین آوردگاهی فضاهای گردشگری استان مرکزی را معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه هدفگذاری ما در نمایشگاه گردشگری امسال استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی است اذعان کرد: عمده ترین هدفی که ما امسال در صددیم تا به آن دست پیدا کنیم بر پایه مشارکت بیشتر بخش خصوصی مانند شهرداری ها با مجموعه ادارات کل میراث فرهنگی استان است ضمن آنکه ما برای اجرای این هدف نشست هایی با مجموعه شهرداری استان برگزار کردیم.

این مقام مسئول گردشگری استان در ادامه افزود: یکی از برنامه های ما که در زمینه مشارکت با شهرداری هاست بر این اساس است که استان را به بخش های کوچکتری تقسیم کرده تا بتوانیم هم از لحاظ حضور و هم از لحاظ سرمایه گذاری پوشش بیشتری را در بر بگیریم تا بتوانند پتانسیل های خودشان را در این عرصه معرفی کنند.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت استانداری ، معاونت عمرانی ، اداره کل امور شهری و اداره کل امور روستایی  اذعان کرد: خرسندیم که موضوع گردشگری به یک امری مهم مبدل شده تا بتوانیم این صنعت را هرچه بهتر به دنیا معرفی کنیم.

ایزدی در توضیح برنامه های اجرایی این مرکز درجریان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: به طور خاص مقرر شده تا در این مقطع زمانی از یک اپلیکیشن کاربردی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی رونمایی شود تا در ایام عید سال آینده کاربران به سهولت بتوانند اطلاعات جامعی را در تمامی حوزه های معرفی آثار گردشگری در دسترس داشته باشند.

وی ادامه داد: در جریان این فعالیت ها و با مشارکت اداره کل پست استان نیز قرار است تا یک رونمایی از یک طرح ویژه جاذبه گردشگری استان رابا حضور اعضای وزارت گردشگری رونمایی کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه برای نخستین بار کلیه اثرات هنری این استان رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما در ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی این است که تمامی آنها دارای نشان اصالت باشند و این امر باعث شد تا استان مرکزی بتواند رتبه نخست را در این آوردگاه کسب کند.

ایزدی بیان کرد: مقرر شده تا به دلیل دستیابی استان به این مقام که در چهارچوب کیفیت و کمیت بالا دارای رتبه شد مراسم تجلیل از دست اندرکاران این حوزه برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: