May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۶۶۳
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
0
مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ از رونمایی یک محصول با نام روبین زی در حوزه گردشگری خبر داد.
 

محمدعلی شرکت بزازان مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ در گفت و گو با پول نیوز درباره فعایت این شرکت گفت: شرکت فناپ راهکارهای زیرساختی در حوزه ارتباطات، آی سی تی و حمل و نقل بین  شهری و سیستم های بانکداری متمرکز و به طور اخص در بحث مالی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این شرکت با توجه به توانی که در بستر راهکارهای مالی، فنی و آی تی داشته، در حوزه گردشگری به دلیل اینکه زیرساخت ها نیاز به بهبود و بازآفرینی داشتند، در آن بخش نیز ورود کرده است.

شرکت بزازان با اشاره به اینکه هلدینگ فناپ ۵ محصول را داراست عنوان کرد: هر کدام از این محصولات، یک حوزه‌ گردشگری را تحت پوشش قرار می دهد.

او بیان کرد: در نمایشگاه گردشگری تهران برای سومین سال متوالی حضور پیدا کردیم و سه تیپ مخاطب خاص را در این نمایشگاه مد نظر قرار دادیم که طبق آن سه دسته برنامه ها را پیش بردیم.

مدیر محتوای گردشگری هلدینگ فناپ در ادامه اشاره کرد: فعالیت عمده ما اصطلاحا بیزینس تو بیزینس است که به صورت عمده با آژانس ها و هتل ها طرف هستیم و سرویزاسیون آنلاین قطعی برای آنها در نظر گرفتیم و راهکارهای ما نیز نیاز به هیچ ابزار و تجهیزات و سروری ندارد. در واقع، عمده فعالیت ما تنها با خود سازمانها و آژانس‌ها است.
شرکت بزازان اضافه کرد: محصول جدیدی داریم به نام "روبین زی" که مشاوردهنده و تصمیم سازبرای سفرهای داخلی و خارجی است که تمام مردم مخاطبان ما  در این بخش هستند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: