درآمدهای غیرعملیاتی سوار بر کشتی‌های شرکت شد:
کد خبر: ۳۲۵۹۰۲
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
0
هر چند که «حاریا» عملیات چندانی ندارد اما؛ به موجب شناسایی درآمدهای غیرعملیاتی که تکرارپذیر نیست، توانست از شتاب زیاندهی خود بکاهد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «کشتیرانی آریا» که سال مالی منتهی به دی ماه دارد، در سال مالی 98 با زیان همراه بود و به این ترتیب، جمع کل زیان انباشته از رقم 926 میلیارد ريال فراتر رفت که 3 برابر سرمایه اسمی است.

این شرکت در دوره 12 ماهه منتهی به دی سال 98 رقم بسیار جزئی 203 میلیون ريالی را به عنوان درآمدهای عملیاتی ثبت کرد که نسبت به سال مالی قبل 34 درصد افت نشان می دهد. در واقع، شرکت عملیات چندانی ندارد و در خواب به سر می برد.

در چنین شرایطی، 15 میلیارد ريال صرف هزینه های اداری و عمومی شده و 64 میلیارد ريال نیز بابت وام های دریافت شده، هزینه مالی پرداخت کرده است.

هر چند که 22 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها و 20 میلیارد ريال درآمد متفرقه کسب کرد اما؛ این موارد مانع از زیاندهی «حاریا» نشد و در نهایت، 139 ريال زیان به ازای هر سهم به ثبت رسید که نسبت به زیان سال مالی 97 حاکی از افت 65 درصدی است.

امواج سهمگین زیان بر تن «حاریا»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: