May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۳۸۱
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
0
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، ستاد مقابله با کرونا را تنها مرجع اطلاع رسانی در مورد تعداد مبتلایان به این ویروس دانست و از نمایندگان مجلس و مسئولان خواست از پراکنده‌گویی در این رابطه پرهیز کنند.

ستاد مقابله تنها مرجع اطلاع‌ر سانی رسمی/ از پراکنده‌گویی پرهیز شود

به گزارش پول نیوز؛ علی نوبخت حقیقی با بیان اینکه اقدامات متعددی در کمیسیون بهداشت مجلس برای مقابله با کرونا انجام شد، گفت: یکی از این اقدامات انتخاب 5 نفر از اعضای کمیسیون بهداشت برای عضویت در قرارگاه کرونا ویروس بود و امروز نخستین نشست آنها برگزار شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به طور مرتب با وزیر بهداشت و معاونان ایشان در تماس هستم و در جریان آخرین اطلاعات قرار می‌گیرم و اطلاعات به صورت دو سویه ارائه می‌شود.

وی از نمایندگان و مسئولان خواست از پراکنده‌گویی در مورد کرونا پرهیز کنند و ادامه داد: هر چند بر اساس قانون و تصمیم و نظر شورای عالی امنیت ملی ستاد مقابله با کرونا باید اطلاعات و آمار مبتلایان به کرونا را ارائه کند اما متاسفانه برخی از نمایندگان آماری را مطرح که رسانه‌های خارجی به آنها استناد می کنند در حالی که این مسئله تخصصی و فنی است و در صلاحیت کمیسیون بهداشت است که با هماهنگی با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، یادآور شد: ستاد پدافند غیرعامل در مجلس فعال شده و دبیر کمیسیون بهداشت مسئول این ستاد است و نمایندگان مجلس اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه کرونا هستند می توانند از طریق این ستاد اطلاعات مورد نظر را کسب کنند.

نوبخت افزود: همچنین برای فعال کردن نمایندگان کمیسیون بهداشت کانال جدیدی ایجاد و تعامل مناسب میان معاون پارلمانی وزارت بهداشت و معاون حقوقی سازمان نظام پزشکی را برقرار کردیم تا وزارت بهداشت، کمیسیون بهداشت و سازمان نظام پزشکی بتوانند مسائل را به هم منتقل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: