April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۴۵۰
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
0
معاون وزیر راه از ارائه پیشنهاد فعالیت تاکسی‌های فرودگاه امام در شهر تهران به شهرداری خبر داد و گفت:‌ این پیشنهاد توسط شهرداری در دست بررسی قرار دارد.

 

به گزارش پول نیوز، شهرام آدم نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده وزارت راه در راستای تسهیل شرایط حمل‌ونقل برای عموم مردم و دست اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در شرایط فعلی اظهار کرد: در اولین اقدام به دستور وزیر راه و شهرسازی، امکان استرداد بلیت قطار و هواپیما بدون اعمال جریمه و خسارت فراهم شد.

وی افزود: در اقدام دیگر با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به‌منظور جلوگیری از اثرات سوء اقتصادی شیوع ویروس کرونا و کاهش زیان‌های دست‌اندرکاران امر ترانزیت کشور که بدلیل انسداد مرزهای بین‌المللی با توقف کامیون‌های حامل کالاهای ترانزیت خارجی مواجه شده اند، حسب وظایف ملی، اجتماعی و حرفه‌ای خود تصمیم گرفت، کلیه کانتینرهای پر و خالی مرتبط را که ضوابط اجرایی آن متعاقباً و رسما به استحضار خواهد رسید از پرداخت هزینه دیر کرد کانتینر معاف شدند.

آدم نژاد در ادامه بیان داشت: همچنین طبق دستور وزیر راه و شهرسازی، پروانه فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل و کارگزاری منقضی در تمامی شقوق تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 تمدید می‌شوند.

آدم‌نژاد یادآور شد: باتوجه به کاهش شدید سفر‌های داخلی و خارجی، به مسئولیت وزارت راه و شهرسازی در راهبری کمیته حمل‌‌ونقل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: به رغم کاهش شدید سفرها به مردم توصیه می‌شود از انجام سفرهای غیرضروری به طور جد پرهیز کنند.

وی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی پیشنهادی به شهرداری تهران مبنی بر امکان فعالیت تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) در داخل شهر تهران تا پایان خرداد ماه ارائه شده که هم اکنون این پیشنهاد از سوی شهرداری تهران در دست بررسی قرار دارد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: