April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
روحانی در تماس تلفنی با استانداران قم، گیلان و مازندران:
کد خبر: ۳۲۶۸۳۴
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
0
رئیس جمهور در تماسی با استانداران قم، گیلان و مازندران بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، تاکید کرد.

به گزارش پول نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران استان‌های قم، گیلان و مازندران ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت این استان‌ها از نظر مقابله با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، بر ضرورت اجرای جدی، دقیق و همراه با قاطعیت کلیه پروتکل‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد.

وی روز سه شنبه در این تماس‌های تلفنی به استانداران قم، گیلان و مازندران دستور داد که پیش بینی‌های لازم در مورد وضعیت استان خود در ایام عید را به صورت دقیق انجام داده و در صورت لزوم از ورزشگاه‌ها و اماکن مسقف به عنوان نقاهتگاه برای بیماران استفاده کنند.

روحانی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی کادر درمانی و بیمارستانی در مداوای بیماران مبتلا به کرونا، ضرورت استفاده از همکاری نیرو‌های مسلح برای ایجاد امکانات بیمارستانی و احداث مراکز درمانی سیار و همچنین استفاده از پرسنل درمانی نیرو‌های مسلح برای درمان بیماران را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رعایت اجتناب از جابجایی و سفر‌های غیر ضروری و ضرورت ماندن در خانه برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس از سوی هموطنان، از استانداران قم، گیلان و مازندران خواست مردم استان‌های خود را به رعایت کامل این موضوع دعوت کرده و به مشارکت بطلبند.

«بهرام سرمست»، «ارسلان زارع» و «احمد حسین زادگان» استانداران قم، گیلان و مازندران در این گفتگو آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و مبتلایان به این بیماری در استان‌های خود را به رئیس جمهور ارائه کرده و نیاز‌ها و کمبود‌های خود را برای مقابله با این بیماری و درمان سریع مبتلایان ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: