May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۶۲۵
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
0
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تقویت جنبش نرم افزاری و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان را از مهمترین فاکتورهای رسیدن به جهش اقتصادی در شرایط کنونی اقتصادی دانست.

 

تقویت جنبش نرم افزاری فاکتوری مهم برای رسیدن به جهش تولید

ولی الله داداشی سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پول نیوز؛ با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر جهش تولید اعلام کرد: خوشبختانه در مجلس دهم در همین راستا قوانینی برای افزایش راندمان تولید داخلی و پیشرفت اقتصاد کشور از درگاه های مختلف مصوب کردیم که قالب کلی آن قانن برای جهش تولید محسوب می شود.

وی گفت: رونق در کسب و کار و رفع موانع تولید از مهمترین قوانینی بود که ما در این مجلس با اکثریت آرا مصوب کردیم اما لازمه محقق شدن این شعار و عمل به منویات رهبری برنامه ریزی قدرتمند و همه جانبه از سوی قوای سه گانه خواهد بود ضمن آنکه مجلس برابر وظایف خود باید در صدد تقویت ابزارهای نظارتی خود برآید بنابراین توصیه داریم تا در مجلس آینده به این اصل اهتمام بیشتری داشته باشد.

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی همچنین به ضرورت فرهنگ سازی برای استفاده و حمایت از تولیدات داخلی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ها در سال گذشته نگاه  ویژه ای برای حمایت از کالاهای داخلی داشته اند اما کافی نبوده است ضمن آنکه رسانه های مجازی و کاغذی و به رسانه ملی باید برای حمایت از تولیدات داخلی برنامه ریزی جدی داشته باشند تا بتوانیم به زودی به جهشی در حوزه تولید دست پیدا کنیم.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی معتقد است در شرایطی که برای عبور کشور از رکود نیازمند جهش در حوزه تولید هستیم، لازم است رسانه‌ها هرچه بیشتر در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای داخلی بکوشند.

داداشی در پایان تقویت جنبش نرم افزاری و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان را از مهمترین فاکتورهای رسیدن به جهش اقتصادی در شرایط کنونی اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همواره تولید علم و تقویت جنبش نرم افزاری مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است توجه به ان اصل می تواند روش های صحیح دستیابی به جهش تولید را تبیین کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: