April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۷۶۵
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۱
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد مرحله پنجم کمک‌های معیشتی دولت و اولین واریزی در سال 99 ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۰ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
ساعت ۲۴ یکشنبه آینده؛ اولین واریزی کمک معیشتی ۹۹

به گزارش پول نیوز؛ براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه، دهم هر ماه یارانه کمک معیشتی واریز میشود.

تاکنون چهار دوره از بسته معیشتی دولت به مردم پرداخت شده و قرار است پنجمین مرحله از کمک‌های معیشتی ساعت ۲۴ یکشنبه ۱۰ فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
احمد
Iran, Islamic Republic of
11:47 - 1399/01/12
من یک کارگرفصلی ساختمانی هستم که مستاجرودارای دوفرزندهستم قبل ازکرونا هم نتونستم کارکنم الان هم ازوقت کروناشروع شده اصلاکار نکردم توی خونه هستم تاآخرفرودین سه ماه می شود که کرایه خانه ام روندادم صاحبخانه هم بخاطرندادن کرایه خانه گفته بایدخانه راتخلیه کنم حتی پول نان شب هم الان ندارم دیگه ماندم چه کارکنم شمارا بخدا بگوییدکه این وام معیشتی به چه کسایی تعلق می گیردازشما عزیزان می خواهم که این پیامم رابه مسئولین برسانید متشکرم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: